קידום אתרים אורגני הוא הדרך הטובה ביותר לדירוג בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. נדרש זמן, סבלנות ועקביות כדי לדרג במנועי חיפוש אורגניים. מנועי החיפוש משנים כל הזמן את האלגוריתמים שלהם מה שמקשה על עסקים לעמוד בקצב השינויים.
התהליך של קידום אתרים אורגני (SEO) הוא לגרום לאתר או לבלוג שלך לדירוג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP) עבור מילות מפתח וביטויים רלוונטיים ללא כל השקעה בפרסום בתשלום. אסטרטגיה זו יכולה לשמש כל אחד עם אתר אינטרנט או בלוג, וזו אחת הדרכים היעילות ביותר להגדיל את התנועה והלידים לעסק שלך.
בוא נכנס לעומק המושג קידום אתרים אורגני – מה זה בכלל?
קידום אתרים אורגני היא טכניקת אופטימיזציה למנועי חיפוש שאינה משתמשת בשום פרסום בתשלום במנועי חיפוש. זה ידוע גם בשם SEO "טבעי".
זוהי הדרך הטבעית ביותר להגדיל את דירוג האתר שלך בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. למעשה זה תהליך אופטימיזציה של האתר שלך כך שהוא ידורג גבוה יותר בתוצאות חיפוש אורגניות, או ללא תשלום, בגוגל,בינג ועוד…
קידום אתרים אורגני יכול להתבצע על ידי ביצוע כמה שלבים פשוטים:
-
מחקר מילות מפתח
-
יצירת תוכן
-
בניית קישורים
ההבדל בין קידום אתרים אורגני לממומן
אין לבלבל בין קידום אתרים אורגני לבין צורות אחרות של שיווק דיגיטלי כמו PPC תשלום לפי קליק ו- SEM שיווק במנועי חיפוש קידום אתרים אורגני נחשב לרוב הדרך הטובה ביותר לדירוג עבור מילות מפתח אורגניות וזה לא עולה כסף.
קידום אתרים אורגני מסתמך על יצירת תוכן באיכות גבוהה עבור משתמשים ומנועי חיפוש כאחד. חשוב להבין שהמטרה של קידום אתרים אורגני היא לבצע אופטימיזציה לאתר כך שהוא ידורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח רלוונטיות ופופולריות.
למי כדאי להשתמש בקידום אתרים אורגני
השימוש בשיטת השיווק האורגנית מתאים למגוון עסקים וחברות, הסיבה הראשונה היא תדמיתית, יש חברות גדולות ועסקים מצליחים שהחשיבות להיות ממוקמים בדירוג גבוה בגוגל היא משמעותית מאוד מבחינה תדמיתית, כמו כן חשוב מאוד התוכן האיכותי שנמצא באתר מבחינת הגולש שמחפש מידע ועניין.
לצורך העניין משרדי עורכי דין, חברות פיננסים,משכנתאות, קידום אורגני יכול לתת ערך משמעותי למיתוג העסק והצלחתו.
כמו כן קידום אורגני יכול לתרום לעסקים בינוניים וקטנים שרוצים לחסוך בתקציבים של פרסום ממומן שיכול להגיע לחור גדול בכיס.
לסיכום
קידום אתרים אורגני הוא דרך יעילה להגיע ללקוחות שמחפשים באופן פעיל את המוצרים או השירותים שלכם. זה גם עוזר לעסקים להגיע ללקוחות שיש להם סיכוי נמוך יותר לראות את המודעות שלהם.